DOBRODOŠLI U

KLUB OSMIJEHA

NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORI

Kartica Klub osmijeha je kartica lojalnosti, namijenjena svim kupcima Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketa. Redovnim korišćenjem kartice Klub osmijeha možete ostvariti popuste prilikom kupovine te druge pogodnosti.

Karticu Klub osmijeha možete dobiti brzo i jednostavno. Dovoljno je da na bilo kojem prodajnom mjestu zatražite pristupnicu, čitko je popunite I predate kasiru. Prilikom popunjavanja pristupnice odaberite I na koji način želite preuzeti karticu, imate dvije mogućnosti – u najbližem Crvena jabuka, mojMarket ili Tropic marketu ili na kućnu adresu. Naša preporuka je da karticu preuzmete u najbližem marketu.
Takođe, karticu Klub osmijeha možete dobiti popunjavanjem online pristupnice.

Sami birate izgled kartice tako da možete dati lični pečat svakoj novoj kupovini.
Izaberite jedan od tri ponuđena izleda kartice –onaj koji vam se naviše sviđa. Kartica Klub osmijeha, bez obzira na izgled, ima ista pravila poslovanja i donosi iste pogodnosti.

Bodove na kartici sakupljate tako što karticu Klub osmijeha predate kasiru prilikom svake kupovine veće od 7KM u bilo kojem Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketu.

Stanje Vaših bodova je ispisano na dnu fiskalnog računa svake kupovine koju obavite uz karticu Klub osmijeha u Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima. Stanje bodova možete provjeriti i pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

Bodovi se ne mogu dobiti za:

  • za korištenje bodova (plaćanje skupljenim bodovima na kartici Klub osmijeha)
  • za kupovinu sledećih proizvodа: cigаretа i drugih duvаnskih proizvodа, novina, povratne ambalaže te dopuna za mobilne telephone
  • kupovinom robe na rate
  • prilikom žiralnog plaćanja

Bonitetni period traje 6 mjeseci.
Šestomjesečni bonitetni period traje od 1.februara do 31.jula i od 1.avgusta do 31.januara.
Po završetku bonitetnog perioda svi bodovi se nuliraju I vraćaju na početno (nulto) stanje.

Prilikom plаćаnja kupac sugeriše kasiru da će kupovinu platiti korištenjem bodova i saopštava broj bodova koje želi koristiti. Nakon korištenja, broj realizovanih bodova se umanjuje od ukupnog broja bodova sa računa. Bodovi se iskorištavaju isključivo po nekom od ponuđenih bonitetnih pragova.

Tаbelа pokаzuje vrijednost uštede u zаvisnosti od brojа prikupljenih bodovа, veći bonitetni prag nosi veću uštedu:

Broj skupljenih bodova Vrijednost uštede u KM
100 20 KM
250 60 KM
650 200 KM

Karticama Klub osmijeha podržavamo porodičnu kupovinu, omogućujući vam da uz dodatne kartice štedite u krugu porodice. Članovi jednog domaćinstva mogu imati više kartica, koje su fizički odvojene ali zajedno sakupljaju bodove.
Svaki korisnik kartice ima pravo zatražiti dodatnu karticu za člana porodice, u cilju zajedničkog sakupljanja bodova.
Ukoliko želite dodatnu karticu, samo popunite podatke osobe koja će je koristiti u dijelu DODATNA kartica na samoj pristupnici.
Dodatna kartica služi za sakupljanje bodova. Svaki punoljetan član porodice može imati personalizovanu karticu koje su međusobno uvezane u cilju bržeg sakupljanja većeg broja bodova. Bodovi se mogu iskoristiti sa svake kartice, bilo da je glavna ili dodatna.

Prijavite gubitak ili oštećenje kartice na besplatnu info liniju 0800 50243 ili u najbližem Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketu kako bismo blokirali izgubljenu karticu a potom izradili novu karticu.

 

Sve informаcije možete dobiti pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243 ili nа prodajnom mjestu, gdje obavljate kupovine.