Računajte na uštedu

Ostvarite dodatnu uštedu upotrebom kartice Klub osmijeha! Kartica Klub osmijeha je potpuno jednostavna za upotrebu, a ujedno Vam donosi brojne pogodnosti. Postanite korisnik kartice Klub osmijeha bez članarine i troškova redovnog poslovanja. Karticu Klub osmijeha mogu dobiti sve punoljetne osobe koje popune pristupnicu. Kartica se izdaje besplatno. Pravila bonitetnog sistema važe za svaku karticu Klub osmijeha, možete ih pogledati ovdje.

Kartica Klub osmijeha je kartica lojalnosti namijenjena svim kupcima u Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima. Redovnim korišćenjem kartice sakupljate bodove kojim u konačnici plaćate vašu kupovinu u Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima i tako ostvarujete dodatnu uštedu.

Brže i lakše do bodova – zatražite dodatnu karticu za članove Vaše porodice jer više bodova donosi veću uštedu.

Prijavite se na e mail adresu  klub.osmijeha@crvena-jabuka.ba kako biste primali obavještenja o svim novostima u vezi sa karticom Klub osmijeha.

    Lični podaci













    *za status penzionera OBAVEZNO napisati Matični broj penzionera i dostaviti na uvid skeniran ček od penzije prilikom slanja popunjene pristupnice.



    Dodatna kartica

    Sakupljajte bodove u krugu porodice! Dodatna kartica - za punoljetne članove vaše porodice!







    *za status penzionera OBAVEZNO napisati Matični broj penzionera i dostaviti na uvid skeniran ček od penzije prilikom slanja popunjene pristupnice.



    Karticu želim da preuzmem (označite i dopunite adresu):




    Vašu novu karticu Klub osmijeha možete preuzeti ili će Vam biti dostavljena na kućnu adresu, prema Vašem izboru, najkasnije u roku
    od 10 radnih dana, od dana predavanja pristupnice.

    Obavještenja


    Izjava podnosioca zahtjeva:

    Pristupnica je elektronska i važi bez potpisa korisnika.

    Izdavalac kartice je CRVENA JABUKA MARKET d.o.o. Jajce koja zadržava pravo da u bilo koje vrijeme, bez ograničenja i prethodne najave, promijeni pravila korišćenja kartice ili ukine karticu i članstvo u Klubu osmijeha. Karticu Klub osmijeha mogu dobiti sve punoljetne osobe koje popune pristupnicu. Kartica se izdaje besplatno.

    Izdavalac kartice Klub osmijeha navedene lične podatke može obrađivati i čuvati u svrhu poslovanja karticom Klub osmijeha te koristiti iste za obavještenje o promotivnim aktivnostima i dodatnim pogodnostima kupovine u okviru Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketa , kao i da može lične podatke dodatno ustupiti na obrađivanje i čuvanje društvu Tropic maloprodaja d.o.o. Banja Luka u periodu od 10 godina.

    Korisnici koji nisu koristili svoju karticu Klub osmijeha duže od 12 mjeseci mogu biti isključeni iz programa. Takvi korisnici se mogu naknadno ponovo uključiti u program Klub osmijeha bez ikakvih ograničenja ponovnom registacijom.

    CRVENA JABUKA MARKET d.o.o. Jajce ne preuzima odgovornost za iskorišćene bodove na izgubljenim ili ukradenim karticama.
    Dodatne informacije vezane za poslovanje kartice Klub osmijeha možete dobiti putem e-mail-a klub.osmijeha@crvena-jabuka.ba

    Osnovni pojmovi

    Bonitetni sistem je sistem sakupljanja i korišćenja bodova sa karticom Klub osmijeha. Sakupljanje i korišćenje bodova moguće je u svim Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima.

    Bonitetni period je period tokom kojeg se sakupljaju i troše bodovi sa kartice Klub osmijeha. Bonitetni period traje 6 mjeseci:

    Od 01. februara do 31. jula i

    Od 01. avgusta do 31. januara

    Dodatna kartica – Svaki korisnik kartice Klub osmijeha može uz svoju osnovnu karticu vezati i dodatne kartice. Sakupljeni bodovi na svakoj kartici sabiraju se na jedan zajednički račun.

    Sakupljanje bodova – bodovi se dodjeljuju prilikom svake kupovine veće od 7KM, u svim Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima, bez obzira na način plaćanja. Bodovi se ne dodjeljuju prilikom žiralnog plaćanja, korišćenjem bonitetnih bodova, kupovinom robe na rate, te kupovinom sljedećih proizvoda: cigareta, duvanskih proizvoda, novina, povratne ambalaže i elektronske dopune za mobilne telefone.

    Realizacija bonitetnih bodova

    Bodove iskoristite za plaćanje Vaše kupovine u svim Crvena jabuka, mojMarket i Tropic maketima. Iskorišćavanje bodova moguće je isključivo po ponuđenim bonitetnim pragovima za realizaciju ostvarene uštede.

    Bonitetna skala – Iznos uštede zavisi od broja sakupljenih bodova:

    Kartica Klub osmijeha je kartica lojalnosti, namijenjena svim kupcima Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketa. Redovnim korišćenjem kartice Klub osmijeha možete ostvariti popuste prilikom kupovine te druge pogodnosti.

    Karticu Klub osmijeha možete dobiti brzo i jednostavno. Dovoljno je da na bilo kojem prodajnom mjestu zatražite pristupnicu, čitko je popunite I predate kasiru. Prilikom popunjavanja pristupnice odaberite I na koji način želite preuzeti karticu, imate dvije mogućnosti – u najbližem Crvena jabuka, mojMarket ili Tropic marketu ili na kućnu adresu. Naša preporuka je da karticu preuzmete u najbližem marketu. Takođe, karticu Klub osmijeha možete dobiti popunjavanjem online pristupnice.

    Sami birate izgled kartice tako da možete dati lični pečat svakoj novoj kupovini.

    Izaberite jedan od tri ponuđena izleda kartice –onaj koji vam se naviše sviđa. Kartica Klub osmijeha, bez obzira na izgled, ima ista pravila poslovanja I donosi iste pogodnosti.

    Bodove na kartici sakupljate tako što karticu Klub osmijeha predate kasiru prilikom svake kupovine veće od 7KM u bilo kojem Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketu.

    Stanje Vaših bodova je ispisano na dnu fiskalnog računa svake kupovine koju obavite uz karticu Klub osmijeha u Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima. Stanje bodova možete provjeriti i pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

    Bodovi se ne mogu dobiti za:

    • za korištenje bodova (plaćanje skupljenim bodovima na kartici Klub osmijeha)
    • za kupovinu sledećih proizvodа: cigаretа i drugih duvаnskih proizvodа, novina, povratne ambalaže te dopuna za mobilne telephone
    • kupovinom robe na rate
    • prilikom žiralnog plaćanja

    Bonitetni period traje 6 mjeseci.

    Šestomjesečni bonitetni period traje od 1.februara do 31.jula i od 1.avgusta do 31.januara.

    Po završetku bonitetnog perioda svi bodovi se nuliraju I vraćaju na početno (nulto) stanje.

    Prilikom plаćаnja kupac sugeriše kasiru da će kupovinu platiti korištenjem bodova i saopštava broj bodova koje želi koristiti. Nakon korištenja, broj realizovanih bodova se umanjuje od ukupnog broja bodova sa računa. Bodovi se iskorištavaju isključivo po nekom od ponuđenih bonitetnih pragova.

    Tаbelа pokаzuje vrijednost uštede u zаvisnosti od brojа prikupljenih bodovа, veći bonitetni prag nosi veću uštedu:

    Karticama Klub osmijeha podržavamo porodičnu kupovinu, omogućujući vam da uz dodatne kartice štedite u krugu porodice. Članovi jednog domaćinstva mogu imati više kartica, koje su fizički odvojene ali zajedno sakupljaju bodove.
    Svaki korisnik kartice ima pravo zatražiti dodatnu karticu za člana porodice, u cilju zajedničkog sakupljanja bodova.
    Ukoliko želite dodatnu karticu, samo popunite podatke osobe koja će je koristiti u dijelu DODATNA kartica na samoj pristupnici.
    Dodatna kartica služi za sakupljanje bodova. Svaki punoljetan član porodice može imati personalizovanu karticu koje su međusobno uvezane u cilju bržeg sakupljanja većeg broja bodova. Bodovi se mogu iskoristiti sa svake kartice, bilo da je glavna ili dodatna. Dodatna kartica služi za sakupljanje bodova. Svi bodovi sa dodatne kartice, prilikom svake kupovine automatski se prebacuju na Glavnu karticu.

    Bodovi se mogu iskoristiti samo sa Glavne kartice.

    Prijavite gubitak ili oštećenje kartice na besplatnu info liniju 0800 50243 ili u najbližem Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketu kako bismo blokirali izgubljenu karticu a potom izradili novu karticu.

    Sve informаcije možete dobiti pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243 ili nа prodajnom mjestu, gdje obavljate kupovine.

    Pogodnosti

    Kartica Klub osmijeha je kartica lojalnosti namijenjena svim kupcima u Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima. Redovnim korišćenjem kartice sakupljate bodove kojim u konačnici plaćate vašu kupovinu u Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima i tako ostvarujete dodatnu uštedu.

    Brže i lakše do bodova – zatražite dodatnu karticu za članove Vaše porodice jer više bodova donosi veću uštedu.

    Prijavite se na e mail adresu  klub.osmijeha@crvena-jabuka.ba kako biste primali obavještenja o svim novostima u vezi sa karticom Klub osmijeha.

    Pravila
    Zahtjev za karticu

      Lični podaci













      *za status penzionera OBAVEZNO napisati Matični broj penzionera i dostaviti na uvid skeniran ček od penzije prilikom slanja popunjene pristupnice.



      Dodatna kartica

      Sakupljajte bodove u krugu porodice! Dodatna kartica - za punoljetne članove vaše porodice!







      *za status penzionera OBAVEZNO napisati Matični broj penzionera i dostaviti na uvid skeniran ček od penzije prilikom slanja popunjene pristupnice.



      Karticu želim da preuzmem (označite i dopunite adresu):




      Vašu novu karticu Klub osmijeha možete preuzeti ili će Vam biti dostavljena na kućnu adresu, prema Vašem izboru, najkasnije u roku
      od 10 radnih dana, od dana predavanja pristupnice.

      Obavještenja


      Izjava podnosioca zahtjeva:

      Pristupnica je elektronska i važi bez potpisa korisnika.

      Opšte odredbe

      Izdavalac kartice je CRVENA JABUKA MARKET d.o.o. Jajce koja zadržava pravo da u bilo koje vrijeme, bez ograničenja i prethodne najave, promijeni pravila korišćenja kartice ili ukine karticu i članstvo u Klubu osmijeha. Karticu Klub osmijeha mogu dobiti sve punoljetne osobe koje popune pristupnicu. Kartica se izdaje besplatno.

      Izdavalac kartice Klub osmijeha navedene lične podatke može obrađivati i čuvati u svrhu poslovanja karticom Klub osmijeha te koristiti iste za obavještenje o promotivnim aktivnostima i dodatnim pogodnostima kupovine u okviru Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketa , kao i da može lične podatke dodatno ustupiti na obrađivanje i čuvanje društvu Tropic maloprodaja d.o.o. Banja Luka u periodu od 10 godina.

      Korisnici koji nisu koristili svoju karticu Klub osmijeha duže od 12 mjeseci mogu biti isključeni iz programa. Takvi korisnici se mogu naknadno ponovo uključiti u program Klub osmijeha bez ikakvih ograničenja ponovnom registacijom.

      CRVENA JABUKA MARKET d.o.o. Jajce ne preuzima odgovornost za iskorišćene bodove na izgubljenim ili ukradenim karticama.
      Dodatne informacije vezane za poslovanje kartice Klub osmijeha možete dobiti putem e-mail-a klub.osmijeha@crvena-jabuka.ba

      Osnovni pojmovi

      Bonitetni sistem je sistem sakupljanja i korišćenja bodova sa karticom Klub osmijeha. Sakupljanje i korišćenje bodova moguće je u svim Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima.

      Bonitetni period je period tokom kojeg se sakupljaju i troše bodovi sa kartice Klub osmijeha. Bonitetni period traje 6 mjeseci:

      Od 01. februara do 31. jula i

      Od 01. avgusta do 31. januara

      Dodatna kartica – Svaki korisnik kartice Klub osmijeha može uz svoju osnovnu karticu vezati i dodatne kartice. Sakupljeni bodovi na svakoj kartici sabiraju se na jedan zajednički račun.

      Sakupljanje bodova – bodovi se dodjeljuju prilikom svake kupovine veće od 7KM, u svim Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima, bez obzira na način plaćanja. Bodovi se ne dodjeljuju prilikom žiralnog plaćanja, korišćenjem bonitetnih bodova, kupovinom robe na rate, te kupovinom sljedećih proizvoda: cigareta, duvanskih proizvoda, novina, povratne ambalaže i elektronske dopune za mobilne telefone.

      Realizacija bonitetnih bodova

      Bodove iskoristite za plaćanje Vaše kupovine u svim Crvena jabuka, mojMarket i Tropic maketima. Iskorišćavanje bodova moguće je isključivo po ponuđenim bonitetnim pragovima za realizaciju ostvarene uštede.

      Bonitetna skala – Iznos uštede zavisi od broja sakupljenih bodova:

      Pitanja i odgovori

      Kartica Klub osmijeha je kartica lojalnosti, namijenjena svim kupcima Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketa. Redovnim korišćenjem kartice Klub osmijeha možete ostvariti popuste prilikom kupovine te druge pogodnosti.

      Karticu Klub osmijeha možete dobiti brzo i jednostavno. Dovoljno je da na bilo kojem prodajnom mjestu zatražite pristupnicu, čitko je popunite I predate kasiru. Prilikom popunjavanja pristupnice odaberite I na koji način želite preuzeti karticu, imate dvije mogućnosti – u najbližem Crvena jabuka, mojMarket ili Tropic marketu ili na kućnu adresu. Naša preporuka je da karticu preuzmete u najbližem marketu. Takođe, karticu Klub osmijeha možete dobiti popunjavanjem online pristupnice.

      Sami birate izgled kartice tako da možete dati lični pečat svakoj novoj kupovini.

      Izaberite jedan od tri ponuđena izleda kartice –onaj koji vam se naviše sviđa. Kartica Klub osmijeha, bez obzira na izgled, ima ista pravila poslovanja I donosi iste pogodnosti.

      Bodove na kartici sakupljate tako što karticu Klub osmijeha predate kasiru prilikom svake kupovine veće od 7KM u bilo kojem Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketu.

      Stanje Vaših bodova je ispisano na dnu fiskalnog računa svake kupovine koju obavite uz karticu Klub osmijeha u Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima. Stanje bodova možete provjeriti i pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

      Bodovi se ne mogu dobiti za:

      • za korištenje bodova (plaćanje skupljenim bodovima na kartici Klub osmijeha)
      • za kupovinu sledećih proizvodа: cigаretа i drugih duvаnskih proizvodа, novina, povratne ambalaže te dopuna za mobilne telephone
      • kupovinom robe na rate
      • prilikom žiralnog plaćanja

      Bonitetni period traje 6 mjeseci.

      Šestomjesečni bonitetni period traje od 1.februara do 31.jula i od 1.avgusta do 31.januara.

      Po završetku bonitetnog perioda svi bodovi se nuliraju I vraćaju na početno (nulto) stanje.

      Prilikom plаćаnja kupac sugeriše kasiru da će kupovinu platiti korištenjem bodova i saopštava broj bodova koje želi koristiti. Nakon korištenja, broj realizovanih bodova se umanjuje od ukupnog broja bodova sa računa. Bodovi se iskorištavaju isključivo po nekom od ponuđenih bonitetnih pragova.

      Tаbelа pokаzuje vrijednost uštede u zаvisnosti od brojа prikupljenih bodovа, veći bonitetni prag nosi veću uštedu:

      Karticama Klub osmijeha podržavamo porodičnu kupovinu, omogućujući vam da uz dodatne kartice štedite u krugu porodice. Članovi jednog domaćinstva mogu imati više kartica, koje su fizički odvojene ali zajedno sakupljaju bodove.
      Svaki korisnik kartice ima pravo zatražiti dodatnu karticu za člana porodice, u cilju zajedničkog sakupljanja bodova.
      Ukoliko želite dodatnu karticu, samo popunite podatke osobe koja će je koristiti u dijelu DODATNA kartica na samoj pristupnici.
      Dodatna kartica služi za sakupljanje bodova. Svaki punoljetan član porodice može imati personalizovanu karticu koje su međusobno uvezane u cilju bržeg sakupljanja većeg broja bodova. Bodovi se mogu iskoristiti sa svake kartice, bilo da je glavna ili dodatna. Dodatna kartica služi za sakupljanje bodova. Svi bodovi sa dodatne kartice, prilikom svake kupovine automatski se prebacuju na Glavnu karticu.

      Bodovi se mogu iskoristiti samo sa Glavne kartice.

      Prijavite gubitak ili oštećenje kartice na besplatnu info liniju 0800 50243 ili u najbližem Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketu kako bismo blokirali izgubljenu karticu a potom izradili novu karticu.

      Sve informаcije možete dobiti pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243 ili nа prodajnom mjestu, gdje obavljate kupovine.